
Oferta de treball
Inici » Oferta de treball: Tècnic/a mitjà adscrit/a a la Direcció Econòmica i Serveis Generals
Tècnic/a mitjà adscrit/a a la Direcció Econòmica i Serveis Generals
El Consorci Sociosanitari de Vilafranca del Penedès (CSSV) precisa cobrir un lloc de treball de Tècnic/a mitjà adscrit/a a la Direcció Econòmica i Serveis Generals (especialitat comptabilitat i tresoreria), d’acord amb el següent perfil professional i condicions laborals:
Per què al CSSV?
- Trobaràs un bon ambient de treball, formant part d’un equip de professionals on el factor humà i el treball en equip és prioritari.
- Treballaràs en una entitat de caràcter públic, especialitzada en la cura de les persones en diversos camps de la salut i l’atenció social.
- Som la institució de referència en temes de salut i socials a l’Alt Penedès.
- Comptem amb un equip multidisciplinar amb més de 300 professionals que treballen als nostres centres: Ricard Fortuny a Vilafranca del Penedès i Centre de Dia a Santa Margarida i els Monjos.
- Apostem per la docència i tenim vocació de formar les noves generacions de professionals.
- Promovem la recerca i la innovació.
Missió del lloc de treball
Administrar i gestionar els procediments administratius-comptables i de tresoreria, assegurant la qualitat i la comprensibilitat de la informació i garantint la correcta realització de tots els processos de forma transparent i eficaç, responsabilitzant-se del tractament adequat de tota la informació i documentació comptable segons la normativa, els procediments i els terminis vigents i d’acord amb les directrius de la Direcció Econòmica i Serveis Generals.
S'ofereix
- Contracte per cobrir una suplència ( durada aproximada 6 mesos).
- Incorporació aproximada abril 2025.
- Condicions laborals i retributives segons el conveni de treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental, concertats amb el Servei Català de la Salut (grup professional 5).
Es requereix
- Estar en possessió de diplomatura o grau universitari en Finances i Comptabilitat i/o equivalent en la branca d’estudis d’empresa.
- Experiència comptable demostrable mínim 4 anys.
- Experiència comptable demostrable en el sector salut i/o públic mínim 2 anys.
- Domini d’Excel.
- Nivell C o superior de Català.
Es valora
- Formació en comptabilitat pública.
- Domini de MS Office.
Funcions generals i específiques
- Registrar totes les operacions econòmiques i financeres que es duguin a terme a l’entitat.
- Recopilar, verificar i registrar la informació administrativa comptable relativa a l’activitat de l’empresa: albarans, factures, rebuts, resguards, extractes bancaris, etc.
- Codificació factures per centres de cost i arxiu dels documents comptables.
- Elaboració dels Comptes Anuals de l’entitat.
- Conciliació bancària.
- Planificar i gestionar els pagaments i cobraments a realitzar.
- Controlar els moviments i saldos bancaris. Interlocució amb entitats bancàries (càrrecs erronis, gestió comissions…).
- Quadre de Tresoreria Mensual: confecció i seguiment.
- Gestió de proveïdors (control de factures, cartera, terminis de pagament…).
- Seguiment del calendari de les obligacions fiscals i tributàries i confecció dels documents relatius a la seva liquidació. Interlocució amb assessors fiscals.
- Tancament de l’any: registre dels assentaments de tancament (existències, reclassificació préstecs, provisions, periodificacions…)
- Recopilar informació i donar resposta a la enquesta EESRI.
- Confecció del model 347.
- Recopilar i donar resposta a la informació sol·licitada per la Central de Balanços.
- Report mensual i anual Intervenció Adjunta per a la comptabilitat per el PCI.
- Report trimestral informació endeutament Departament d’Economia i Hisenda.
- Preparació documentació auditoria financera preliminar i final.
- Custodia dels documents comptables dins del període legalment establert.
- Control d’inventari, de l’actiu i el passiu de què disposa l’empresa.
- Participació en l’elaboració i el seguiment del pressupost financer de l’entitat.
- Elaboració, seguiment i liquidació del pressupost pressupostari.
- Seguiment del procediment de compres vigent en compliment de la normativa d’aplicació.
- Preparació de les justificacions dels ingressos i subvencions concedides.
- Elaboració de reportings financers.
- Tasques pròpies del departament administratiu-comptable.
- Altres tasques pròpies del lloc.
Presentació de currículums
Les persones interessades hauran d’enviar el seu currículum abans del dia 15 de març de 2025 a departamentrrhh@cssv.cat, indicant la referència: Oferta de treball Comptabilitat.