Oferta de treball

Tècnic/a mitjà adscrit/a a la Direcció Econòmica i Serveis Generals

El Consorci Sociosanitari de Vilafranca del Penedès (CSSV) precisa cobrir un lloc de treball de Tècnic/a mitjà adscrit/a a la Direcció Econòmica i Serveis Generals (especialitat comptabilitat i tresoreria), d’acord amb el següent perfil professional i condicions laborals: 

Per què al CSSV?

  • Trobaràs un bon ambient de treball, formant part d’un equip de professionals on el factor humà i el treball en equip és prioritari.
  • Treballaràs en una entitat de caràcter públic, especialitzada en la cura de les persones en diversos camps de la salut i l’atenció social.
  • Som la institució de referència en temes de salut i socials a l’Alt Penedès.
  • Comptem amb un equip multidisciplinar amb més de 300 professionals que treballen als nostres centres: Ricard Fortuny a Vilafranca del Penedès i Centre de Dia a Santa Margarida i els Monjos.
  • Apostem per la docència i tenim vocació de formar les noves generacions de professionals.
  • Promovem la recerca i la innovació.
Missió del lloc de treball

Administrar i gestionar els procediments administratius-comptables i de tresoreria, assegurant la qualitat i la comprensibilitat de la informació i garantint la correcta realització de tots els processos de forma transparent i eficaç, responsabilitzant-se del tractament adequat de tota la informació i documentació comptable segons la normativa, els procediments i els terminis vigents i d’acord amb les directrius de la Direcció Econòmica i Serveis Generals.

S'ofereix
  • Contracte per cobrir una suplència ( durada aproximada 6 mesos).
  • Incorporació aproximada abril 2025.
  • Condicions laborals i retributives segons el conveni de treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental, concertats amb el Servei Català de la Salut (grup professional 5).
Es requereix
  • Estar en possessió de diplomatura o grau universitari en Finances i Comptabilitat i/o equivalent en la branca d’estudis d’empresa.
  • Experiència comptable demostrable mínim 4 anys.
  • Experiència comptable demostrable en el sector salut i/o públic mínim 2 anys.
  • Domini d’Excel.
  • Nivell C o superior de Català.
Es valora
  • Formació en comptabilitat pública.
  • Domini de MS Office.
Funcions generals i específiques
  • Registrar totes les operacions econòmiques i financeres que es duguin a terme a l’entitat.
  • Recopilar, verificar i registrar la informació administrativa comptable relativa a l’activitat de l’empresa: albarans, factures, rebuts, resguards, extractes bancaris, etc.
  • Codificació factures per centres de cost i arxiu dels documents comptables.
  • Elaboració dels Comptes Anuals de l’entitat.
  • Conciliació bancària.
  • Planificar i gestionar els pagaments i cobraments a realitzar.
  • Controlar els moviments i saldos bancaris. Interlocució amb entitats bancàries (càrrecs erronis, gestió comissions…).
  • Quadre de Tresoreria Mensual: confecció i seguiment.
  • Gestió de proveïdors (control de factures, cartera, terminis de pagament…).
  • Seguiment del calendari de les obligacions fiscals i tributàries i confecció dels documents relatius a la seva liquidació. Interlocució amb assessors fiscals.
  • Tancament de l’any: registre dels assentaments de tancament (existències, reclassificació préstecs, provisions, periodificacions…)
  • Recopilar informació i donar resposta a la enquesta EESRI.
  • Confecció del model 347.
  • Recopilar i donar resposta a la informació sol·licitada per la Central de Balanços.
  • Report mensual i anual Intervenció Adjunta per a la comptabilitat per el PCI.
  • Report trimestral informació endeutament Departament d’Economia i Hisenda.
  • Preparació documentació auditoria financera preliminar i final.
  • Custodia dels documents comptables dins del període legalment establert.
  • Control d’inventari, de l’actiu i el passiu de què disposa l’empresa.
  • Participació en l’elaboració i el seguiment del pressupost financer de l’entitat.
  • Elaboració, seguiment i liquidació del pressupost pressupostari.
  • Seguiment del procediment de compres vigent en compliment de la normativa d’aplicació.
  • Preparació de les justificacions dels ingressos i subvencions concedides.
  • Elaboració de reportings financers.
  • Tasques pròpies del departament administratiu-comptable.
  • Altres tasques pròpies del lloc.
Presentació de currículums

Les persones interessades hauran d’enviar el seu currículum abans del dia 15 de març de 2025 a departamentrrhh@cssv.cat, indicant la referència: Oferta de treball Comptabilitat.

Torna a