Unitat d'atenció a l'usuari
Inici » Usuaris i famílies » Unitat d’atenció a l’usuari
La Unitat d’Atenció a l’Usuari té com a objectiu principal prestar un bon servei d’informació i vetllar pels drets i deures dels usuaris i famílies, així com la gestió de suggeriments i queixes. És per aquest motiu que el CSSV posa a la seva disposició diverses vies per fer arribar les seves queixes i/o suggeriments.
Totes les enquestes, reclamacions i suggeriments s’hauran d’enviar a atenciousuari@cssv.cat o bé a Recepció, trobareu el model per emplenar.
Tan bon punt es rebi qualsevol tipus de queixa o suggeriment, la Responsable d’Atenció a l’Usuari adreçarà l’interessat/da al Departament afectat i se li proporcionarà la resposta per escrit.
Sociosanitari
Ha rebut assistència al sociosanitari i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
Hospital de dia
Ha estat atès/a a l’hospital de dia i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
UDAP
Ha rebut assistència a la UDAP i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
PADES
Ha rebut assistència del PADES i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
Residència assistida
Ha estat ingressat/ada a la residència i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.
Centre de dia
Ha rebut assistència al centre de dia i vol fer qualsevol reclamació o suggeriment.